D en H Kapsalon Gijsbers

Heeft u hulp nodig bij het online maken van uw afspraak verzoek bij kapsalon Gijsbers in Boxmeer, dan kunt u ter ondersteuning het onderstaande filmpje bekijken. Gaat het te snel, gebruik gewoon de pauze knop.
 
Hieronder kunt u een afspraak verzoek doen. Het systeem is niet rechtstreeks gekoppeld aan ons afspraakboek. Tijdens onze openingstijden krijgt u van ons een bevestiging via sms.

 

 

 

Wilt u graag geknipt worden door Annemarie of Wendy, dan nodigen wij u graag uit bij ons nieuwe filiaal It's more hairstyling

 

Stoplicht Service                 

Wij werken met een stoplicht service. Deze hangt aan de voorzijde en achterzijde van het pand en geeft aan of u direct geholpen kunt worden of dat er een bepaalde wacht tijd is.


Groen*

- U kunt meteen geholpen worden.

(informeer of dit geldt voor heren en/of dames)

Oranje

- U kunt nog bellen tijdens openingstijden.

Er zijn nog voldoende plaatsen open vandaag.

Rood

– Vol, indien mogelijk svp voor een andere dag een afspraak maken

 

 

D en H Kapsalon Gijsbers

Koorstraat 65
5831 GH   Boxmeer
t: +31 485 57 59 95
e: kapsalongijsbers@home.nl

Afspraaktips


Wilt U graag naar de kapper als het niet zo druk is?
Dan kunnen wij u daarbij helpen;

1 – Kijk naar het stoplicht of
2 - Raadpleeg de afspraaktips of 
3- Download de APP

 

1 - Het stoplicht
Het stoplicht geeft aan of u vandaag terecht kunt voor een behandeling in onze kapsalon.
Als het stoplicht op "Groen" staat en u maakt een afspraak binnen de aangegeven tijd dan worden uw haren GRATIS door ons gewassen. De code, die aan de telefoon vermeldt moet worden, ziet u hierboven staan. Deze service werkt alleen tijdens openingstijden.

2 - Afspraaktips
De woensdag en de donderdag zijn bij ons over het algemeen
de rustigste dagen van de week.
Bel ruim op tijd als u speciale tijden of een lange behandeling wilt.

3–Download onze app
Met onze app kunt u 24 uur per dag overal een afspraak verzoek doen. Tijdens onze openingstijden krijgt u een bevestiging via sms.

Bijzondere samenwerking,
HEMA en kapsalon Gijsbers

Wij werken met en zonder afspraak

Al jarenlang staat kapsalon Gijsbers bekend om de geringe wachttijden, omdat wij op afspraak werken. Met behulp van het kapperstoplicht kan iedereen zien welke mogelijkheden er voor die zelfde dag nog zijn. Op deze manier kunnen klanten ook terecht zonder een afspraak. Het voordeel van dit systeem is dat kapsalon Gijsbers, klanten kan ontvangen zonder afspraak en de klanten meteen de exacte wachttijd door kan geven. Op deze manier kan een klant zonder afspraak ervoor kiezen om te wachten of in de tussentijd te gaan winkelen of zo.

 

Veel klanten die liever geen afspraak maken, maken gebruik van het groene kappersstoplicht. Dit wil zeggen dat men meteen geholpen kan worden*. Echter adviseert kapsalon Gijsbers de klanten, als men in het centrum is, ook bij oranje (er zijn nog voldoende plaatsen beschikbaar voor vandaag) eerst binnen te lopen om te informeren hoe snel men geholpen kan worden. Vaak is het dat men in de periode dat men toch in het centrum is ook geholpen kan worden, alleen niet direct.

 

Geen afspraak, uw wachttijd word direct vermeld

Komt de klant zonder afspraak , en de wachttijd bedraagt meer dan 30-45 minuten (bij oranje licht), dan biedt Kapsalon Gijsbers in samenwerking met HEMA Boxmeer, de klant een GRATIS kopje koffie aan bij de HEMA. Zo kan de klant rustig onder het genot van een lekker kopje koffie bij de lunchroom of open terras van de HEMA wachten tot dat hij/zij geholpen kan worden bij kapsalon Gijsbers.

 

Wachten op je beurt is niet leuk, maar met een gratis kopje koffie van de HEMA wel!!!

 

*Informeer of het groene licht is voor Dames en/of Heren salon.

We are sorry, but your browser is too old

Please update your browser, or try one of these: